0,00 zł 0

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00 zł Podatek
0,00 zł Razem

Podane ceny są cenami brutto

Realizuj zamówienie

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty: (brutto)
Dostawa: (brutto) Do ustalenia
Podatek 0,00 zł
Razem (brutto)

Gwarancja

1. Sklep internetowy prezentuje cyfrowe zdjęcia oferowanych towarów. Sklep zastrzega, iż mogą wystąpić nieznaczne, spowodowane względami technicznymi różnice między wyglądem towaru na zdjęciach, a rzeczywistym wyglądem towaru, w szczególności dotyczące kolorystyki zamawianych towarów. 

2. Towary mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas na jaki została udzielona gwarancja dla poszczególnych towarów widnieje w opisie na stronie sklepu internetowego. 

3. Gwarancja za sprzedany towar nie wyłącza, nie zawiesza, ani nie ogranicza uprawnień Klienta wynikających z rękojmi za wady produktu.

4. Sklep ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne i prawne towarów na podstawie obowiązujących przepisów.

5. Reklamacje dotyczące niezgodności towaru z umową należy zgłaszać pisemnie, po wcześniejszym wypełnieniu formularza reklamacyjnego  tutaj, na adres F.H CRESCO s.c. , ul. Dietla 31, 31-070 Kraków lub drogą elektroniczną na adres: sklep@domotex.pl

6. Zgłoszenie reklamacji może odbyć się na jeden z poniższym sposobów:

   - wypełnienie formularza reklamacyjnego i dostarczenie go wraz z reklamowanym towarem do sklepu stacjonarnego.

   - wypełnienie formularza reklamacyjnego i dostarczenie go wraz z reklamowanym towarem i dopiskiem „Reklamacja zamówienia” na adres Sprzedawcy.

7. Reklamowany towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu oraz powinien zostać do niego dołączony dowód zakupu (paragon, faktura VAT, wyciąg z rachunku bankowego konta Klienta).

8. W przypadku kiedy do uszkodzenia mechanicznego doszło w drodze transportu Kupujący zobowiązany jest dołączyć kopię formularza reklamacji/szkody wypełnionego w obecności i podpisanego przez przedstawiciela firmy kurierskiej, który dostarczył przesyłkę.

9. Z powodu niezgodności towaru z umową Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sklep albo Sklep nie wymienił towaru na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. 

10. Klient nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna. 

11. Sklep rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji sklep poinformuje klienta pisemnie bądź drogą e-mailową. 

12. Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sklep.

 

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” Klient ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania zakupionego towaru.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie Klient złoży pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie,Klient może skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.

Zwracany produkt Klient powinien odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego sklepu dostępny w zakładce „Dane firmy i kontakt”. Koszt przesyłki zwrotnej Klient ponosi we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu Klient może ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętać jednak należy, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Klienta.

Pamiętać należy, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

W przypadku odstąpienia od umowy Klient otrzymuje zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym Klient dokonał zapłaty, chyba że Klient wyrazi zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego towaru.

Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

- rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,

- rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

- rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,

- rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

- nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

- dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,

- treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.


12 411 28 21 (dla telefonów stacjonarnych i komórkowych)*

* Opłata jak za połączenie lokalne wg taryfy TP S.A. lub zgodnie z opłatą przewidzianą przez operatora sieci komórkowej wg aktualnego cennika